nyårafton / nyårsdagen

Som vanligt va det ganska stressigt inför nyårs kvällen. Började med att jag vaknade vid 12:00 och så låg jag kvar i sängen och kollade på tv tills jag kom på att jag inte hade några hela nylonstrumpor så då blev att hoppa upp och köra till åhlens och köpa det innan stan stängdes. Lite senare så ringer ida mig och säger att jag ska åka till henne så vi kan börja med att fixa det. Jag skulle ja vågit så det fick ta sin tid, men det blev lite längre än vad jag hade planerat så jag va hemma halv 5 och skulle iväg till hanna på middag med brudarna vid havl 6.
Så det va bara att gasa hem och sminka sig, byta om, måla nalgarna och finslipa håret. Jag hann precis så pappa fick köra mig till hanna och när jag kommer in där så står ellen, theresia och hanna i köket, medans lisa och emila gör iorning sig på övervåningen. Medans vi väntade på maten så satt vi och pratade om att det kommer bli bra nytt år och hoppas det blir så för oss alla plus lite minnen av 2009. 
Sen började vi äta, och ellen skulle ha fest hos sig som skulle börja id halv 8 vi blev klara med att äta vid 7, jag och ellen orkade inte efterrätten så jag hängde med henne hem till sig och började få iorning ljudet osv.
Det var en bra kväll hos ellen vi alla hade trevlig hoppas jag iaf, jag hade det. Det började närma sig 23:00 tiden och vi började städa, torka upp efter dom som hade spilt och få ut alla som skulle fram till torget. Vi sa till att vi alla skulle träffas senast 23:50 vid swedbank, men alla kom ditt förutom den sista bilen. Så vi stor och väntade på ellen och nejra som kom några minuter innan 12-slaget. 
Efter 12-slaget så började alla tappa bort alla kändes det som och jag träffade johan, vi stod och pratade ett tag och så, sen gick han vidare till sin bror och jag vdare till dom andra, fast visste inte vart dom va för äns jag träffade på tom och agust vid gamla buss-stationen. Blev efterfest hos anders som blev helt kasatitop!!!!!!! Inga kommentarer på efterfesten, för det va den sämsta och dåligaste jag har varit på. Men men hoppas det blir en bättre fortsättning för mig på det nya året, för starten va ingen vidare. *suck* *suck* 
Men vill tacka mina underbara vänner som ställer upp, Hoppas detta kan bli vårt år brudar. <3

bilder kommer senare.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0