segt av att ligga hemma...

god kväll.

Idag har jag inte gjort så mycket, mest legat i sängen försöker att må bättre. I alla fall så väntade jagpå att mamma skulle komma hem från vietnam. Pappa och sandra va iväg och hämtade henne från landvetter. Hjälpte henne att packa upp kollade vad som hon hade köpt till mig:) fick en tshirt, nyckelring med tryck på lite smått och gott.
Det är ingen kul att bara ligga hemma och vara sjuk, kan knappt äta något för att jag får så ont av tandköttsinflammationen och jag har fått feber utav det med. Hur jobbigt som helst visste inte äns att man kunde få nått sånt, mycket jag inte vet hihihi
Hoppas bara att det går över snart, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0