tandläkaren..

God kväll

Idag vaknade jag försent för att alarmet på min mobil är gay och ville inte ringa kl 09:00 då jag skulle upp så det ledde till att jag missade min tandläkartid, det va ingen höjdare. Så ringde min mobil halv 11 och jag vaknade till. Det va min tandläkare som ringde och sa att jag hade missat min tid, men tur som jag hade så va det någon som hade tiden efter mig avbokat den så jag fick 15 min på mig att komma dit. Så jag hoppade upp ur sängen och borstade tänderna och tog på mig sprang ut till bilen och gasade iväg. Jag klarade mig ditt så ropade dom in mig och det blev ännu ett blodbad i munnen på mig när han va klar :(
Det har vart så varje gång men denna gången gjorde det inte lika ont. Men så pratade han lite och så ska jag komma tillbaka igen på fredag kl 08:00 som om jag inte hade problem att komma upp kl 09:00, its killing me.
Men jag måste göra det så att jag blir frisk och mina tänder/tandkött mår bra igen.

Idag blev jag klar med vänner säsongerna:) finns inte så mycket att göra när man inte mår bra.
vääner är bäst!

vv

fff
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0