torgrillen

idag har jag vart hemma, städat och gjort det fint.
Sen degat framför tv en stund sen så kom emilia till mig och vi satt och myste, snackade och kollade lite på tv. Sen blev vi lite hugria så vi begav oss till älskade torngrillen. Maten va skit go och vi började snacka lite om allt och inget, så vi kom fram till att jag och hon ska bli arbetskompanjoner och starta ett eget företag :) om vad vet vi ite riktigt än. Vi har inte kommit så långt änu , det får bli av på andra mötet :)
Sen ringde lisa oss och fårgade om vi ville komma förbi e stund, hon hade pluggat teori hela dagen och hade tröttnat helt enkelt. :) Men vi åkte ditt och så träffade vi ellen där med. Planerade lite och kom fram till att det blir stran ikväll för oss :D ahahah så nu ska jag iväg och parta lite får se om kameran hänger på :) 

xoxo 

Kommentarer
Postat av: emilia

synd att det inte finns någon "gilla-knapp" här :( men jag gillar det!

2010-01-27 @ 23:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0