party in öttum plus pool at hannas

Hejsan :)

Kommit hem efter en awesome kväll o dag :)
Igårkväll belv det ju party hos emilia ute i ingenstans (öttum) xD De va skit trevligt och alla hade en bra kväll tror jag. Sen blev det eftgerfest+ pjyamasparty hos emilia med brudanra :)
Eden och nejra gick ut och la sig på stuttsmattan. Sen på mogronen så när de vakna så hade elvira låst ut dom så de fick väcka hela huset för att komma in :) fast somntutta som jag är så vakande jag inte halv 10 som alla andra utan jag kom upp vid halv 2 tiden:) det va skönt att få sova ut lite eftersom jag o emila inte somade för ens 6 eller nått. Men sen så när jag vakande upp så satt de flesta ute o snakcade käkade pizza medans de försökte hitta någon som kunde köra hem.
Våran snälla josse och anton kom ut till ingenstans och hämtade oss. De va skit snällt så vi bjöd de på pizza och åkte hem till hanna för att bada i hennes pool!
Det va skönt att svalka av sig. Men nu är jag hemma igen nu blir det dusch sen göra sig iorning, för senare ikväll blir det lite tjejkväll hos mig :)
ps: tack för en trevlig kväll !

/tack till er som läser
xoxo nthh

kvällens outfit :)


folket


mer folk




min snygga volt xD

armin/nisa


nejra/haris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0