ute med båten plus baaaad

Go kväll'r

Nu ligger jag äntligen hemma i mion älskade säng efter en awesome dag ute på sjön med massa baad :)
dagen började med att jag vaknade upp vid 14:00 tiden och va helt seg i hela kroppen så låg kvar i sängen och kollade på en film.
Kom typ hälften av filmen så hörde jag av mig till gio och undrade om de ville ha hjälp med flytten men de va typ klara med de så jag låg o slappa vidare framför min film :)
Senare mot eftermiddag/kvällen så ringde marcus mig o frågade om jag ville med ut på sjön med han och hans kusin. båt och bada:) Självklart jag skulle med.
Så efter en kväll där ute med sol,bad o båt är jag ganska seg o trött. Men har vart en bra dag. Helt slut så nu ska jag lägga mig framför tv och försöka somna tidigt för en gångs skull :)

/tack till er som läser

jag o marcus








xoxo nthh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0