vm -finalen

heeej.

Mili ringde mig vid 11 och frågade om jag skulle med och bada ute vid svalnäs och de bangar man ju inte :) Så en timma senare va hon utanför mig och vi drog iväg. det va 2 grader i vattnet men de va lite kallt först men sen när vi väl va i vattnet så va det skönt.
Sen så skulle vi ute med båten med samuel och hans kompis men det blev inget eftersom det skulle börja regna. Så vi åkte hem till mig och började grilla :) 
Vi klarade oss nästan från regnet men jag löste problemet sprang in och hamntade ett pararly och stod med den över grillen:) så hade vi en romantik middag :)
Mot kvällen sen så blev det vm-finalen med josse, mili och samuel :)
Josse och samuel höll på holland medans jag höll på spanien och mili kollade bara hiihihih :) Så vann ju spanien så det va nice så vi stack ut och skulle fira det med ett nattbad :) de va nice.
Men nu ligger jag så skönt i min älskade säng och ska snart lägga mig så man är utvilad tills imorn :)

/tack till er som läser
xoxo nthh






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0