100604

fredag is here :)


veckan har gått fort och det börja närma sig till mina vänners student :P
kommer ihåg själv hur det va, det va ett år men det känns som att det va igår man sprang ut. Så det blir fram på stan och kolla efter student-presenter snart . igår blev det en sväng med anna på stan sen så blev det chill.
Men nu ligger jag ute i solen och lyssnar på musik och njuter.
igår blev det black igen btw :)
vart dålig med att skriva vad som händer på dagarna men solen tar mycket av min tid just nu, hihihi man får ju passa på nu så länge solen skiner. Sen kommer det bli mycket med mina vänners studenter så hoppas jag kan få några bilder på det :)'
 
/tack till er som läser.




xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0