grattis till er studenter :)

har vart mycket denna veckan med att hänga med mina vänner som tagit studnten :)

onsdags: Då va det studentdagen här i lilla lich :) Så det va kul fick springa efter alla som jag skulle hänga på det va inte lätt att hitta dom heller men tills slut så gjorde jag det och alla som jag skulle hänga på fick sina saker :)
Sen efter utspringet så kollade jag o diana på när alla åkte runt torget i sina vagnar :) Det va en massa bra musik sen va det ett gäng som hade vattensrutare på sin vagn och sprutade ner alla som stod och kollade på. Men som tur hade de slesta paraplyer och det fälldes upp ganska forg när man såg den vagnen komma. Sen så skulle jag ta kort på jocce så blev det att han drog upp mig till deras vagn :P
Sen va det en annan kille från fordon tror jag som hoppad ner från sin vagn och "friade" till mig xD
På kvällen va det som mest spring på mig, va bjuden ut till mina brudar och det va 6 stopp jag skulle på det va jobbigt kan jag säga men klarade de :)

torsdags: Vaknade av ett samtal som jag inte vet vem jag pratade med för va ganska trött så när jag såg på klockan så va den 10 :/ då va det bara att vända sig och somna om som hag lyckades med:) Tog mest det lugnt hela dagen tills justin hörde av sig och undrade om jag skulle med och fira danny. Självklart jag kunde de så vid 19:00 tiden så begav jag,justin och  hanna till danny. När vi kommer ditt så bjuds det på massa mat,tårta och dricka.
Det blev en bra kväll.

Idag va det balen för studenterna så jag åkte fram med syrran för att kolla på våra snygga vänner. Vädret va inte så bra detta året heller men det va en del vid minglet ändå. Men sen så skulle jag och anton (josses kille) kolla på när det gick över bron och då blev jag fotografen medans anton fick hålla i paraplyt.
Nu sitter jag bara hemma och chillar men kasnke ska dra fram till stadt en sväng oh kolla hur alla studenter har det :)  Det är va som har hänt det sista hos mig iaf :)

/tack till er som läser

xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0