tomt hemma

Gooooo kväll
min mor väckte mig idag vid 10 tiden , de va inte okeej xD men då va det bara att gå upp för skulle hjälpa henne med lite saker innan det skulle åka upp.
Sen blev det iväg till gbg för att lämna min far och kusin på landvetter för deras flyg till vn. JAG VILL MED DITT NU !
Jag är itne alls avensjuk !!!! xD På vägen hem blev det en kort vistelse på nordstan och kollade runt lite om vi kunde hitta något fint. Efter det blev det trip hem igen. När man kom hem va det helt tyst det är inga folk hemma längre. Mamma,sandra o lina är uppe i edsbyn. Pappa och erik påväg till vn. Så nu är det bara moster,jaden,chi quynh o myself hemma. Men om drygt vecka så äker moster och lilla jaden till usa igen så då är det bara jag och c q hemma :) Från fullt hus till tomt hus. Är inte så van vid det men kommer bli skönt med.
Sen har jag chillat hela kvällen med diana :) vi hade massa trevligt. Måste vi göra om !!
Nu blir det film plus mig säng :)

/tack till er som läser


xoxo nthh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0