100311

hejsan , jag har vart dalig pa att updatera nu det sista har jag markt ....
men nu ar jag tillbaka , kl har ar nu 13:00 . jag har kommit hem fran lunchat med en kompis :) men nu ar hon tillbaka till jobbet, medans jag sitter hos min morbors butik och chillar. fast ska snart dra min en runda och halsa pa farfar och lite annat. Sen blir det satta siv vid ett cafe med nagra av vannerna och kuisnen. Spela lite kort vinna lite caaash :) efter det sa ar nog klockan 5 6 da blir det aka hem till mormor for att kaka middag dom ater oftast vid 6. De far man ju inte missa, sen hoppas man in i duschen efter sen gor sig fin for kvallens utgang :) sa ser min dag/kvall ut iaf hur ser eran ut.. kom pa att det ar fortfarande morgon hos er och det flesta ar val i skolan , men iaf efter skoldagen da ?
ha en bra dag hors senart igen

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofie

var är du någonstans? =)

2010-03-24 @ 20:06:54
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0