ännu en helg

Ännu än helg har gått :)
I fredags så var jag framme på stan men lilla melker. Vi va och fikade sen gick vi en runda på stan. Senare så lämnade jag av honom hos titti och skulle möta upp en annan kompis en sväng innan jag skulle ta tåget till lisch och hälsa på mina nära och kära :)
På lördag blev det ganska lugn morgon för min del. Senare på eftermiddag så fick jag åka och hämta iza,ewe och moa i levene hos sin syrra my:)
Sen blev det lite planering för kvällen och jag hade en miljon saker att göra så det blev snabba ryck hela tiden.
på kvällen blev det lite tjejkväll, va det menat iaf. Sen så hörde jag att grannarna hade lite fest :) Småbarn va det dock på festen så vi gick över för att hälsa på och kolla hur dom hade det. Det va inte så kul som jag trodde det skulle vara. Vi stannade en stund sen gick vi tillbaka och forsatte med vårat:)
Senare på natten så märker vi att halva festen hade kommit över till oss för att vi hade så mycket roligare ofc!
Fick ligga mellan en galax och ett svårt hål!
det är fan itne varje natt man får göra de :P ahhaahahahhaahhah
nu blir det film sen sova!
xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0