160910 | eyeryday

Hejsan!
Började dagen med lite sovmorgon, inte fel. Sen mot förmiddagen så blev det en trip in till stan med titti för liten runda och lite fika får vi ju inte missa :) sen åkte jag och jobbade lite (:
Så ikväll har det vet lugn vart fast vid soffan i nån timme nu framför idol. Nu är det roliga över, så allvaret börjar nu så det är itne lika kul att kolla på men alla är ju bra så är ju värd att kolla om man har tid :)
nu blir det hit the bed ska upp o jobba tidigt imorn!

Jag är en storstadsflicka nu btw :)
jag har äntligen skaffat mig ett coffee card ! (y)
som ni fattat så är jag lite kär i expresso house så då va jag typ tvungen att fixa mig ett sånt här fint kort:)


xoxo nthh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0