because ily

Detta är det längsta som vi inte har pratat eller hörts av.
snart 2 veckor.
Vad hände/vad händer?
Allt känns som att det rasar ihop mellan oss, vi som har byggt upp det så bra det senaste åren ett band som är oslgbart. Men känner bara att det bandet börjar gå av snart om vi inte gör något åt det.
Jag vet att det inte är du, men jag behöver din hjälp om vi ska lyckas det handlar inte bara om en person utan två. Men Kan jag inte få din hjälp eller stöd så kommer vi aldrig komma upp igen utan ligga kvar på botten av havet.......
Allt jag begär av dig är att du lyssnar på det jag har att säga och försöker sätta dig i min sitts och förstå hur jag mår och hur jag ser det. Jag vet att det är svårt men det är därför jag behöver din hjälp. Jag kan inte klara allt själv jag måste få stöd av dig om jag ska kunna klara av att klättra upp till topp igen.
Det va du som gav mig liv, så jag kommer alltid att behöva dig.
Snälla hjälp mig!

xoxo nthh


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Vad har du för dig då? :)

2010-09-29 @ 15:32:28
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: lucke

Tjenare, vad göres? :)

2010-09-29 @ 15:36:53
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0