150411 | gotta look my best if we’re gonna break up

hellooooo!

Äntligen fredag ! (:
barnen är ju i skolan och städfirman är här och håller på för fullt (: jag själv har inte direkt förflyttat mig från soffan med än hämtat lite frukost.
Kollade ut för ett litet tag sen och ser ut som att solen kommer och hälsar på oss lite idag med, hoppas den kommer fram snart så jag kan lägga mig ute vid bryggan igen och sola lite så man inte ser ut som en blekfisk när sommaren väl kommer.
färgade håret för drygt en vecka sen med och har inte lagt upp någon bild på det... dåligt av mig, men det är baraför att inte många har sett det än så ska bli surprise för dom när jag kommer hem i påsk. Då kommer det upp några bilder med ska ni se (:
Nu blir det softa ett par timmar till innan man ska börja jobba för kvällen. Kanske får lite trevligt sällskap ändå i helgen även om jag jobbar.
Hoppas ni får en härlig fredag, festa lugnt till heglen. (:
miss you sis -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0