april is here

Go kväll!!

helgen vart ganska nice ändå även om man jobbat kväll(:
började med att jag slutade ganska tidigt på fredagen, mötte upp ett par kompisar som kommer ända vägen upp från boden och ner till götet för att hälsa på mig så det kunde jag ju inte missa. Så då va vi ute och åt käkade oss tjocka.
Sen fick jag något ryck och bestämde mig för att göra en road trip ner till mlm och träffa ellen och marta, vi hade ganska kul den kvällen men det stannar ju i mlm. (:
Lördagen spenderade jag 3 timmar på ett tåg för att komma hem i tid för att börja jobba. Kan säga att det va de 3 längsta timmarna jag har varit med om på länge men jag är glad nu över att jag klarade mig till jobbet och klarade av att jobba den kvällen.
Sen idag så hade jag sovmorgon till 17:00 så det kändes bra så kunde jag sova ut lite från natten mellan fre-lördag som jag aldrig fick. Men nu är det natten och jag sitter och snackar med en kompis som bara mobbar mig, så vet inte riktigt om det är min kompis :/ tihihih
Hoppas ni andra haft en awesom helg för imorn börjar jobbet/skolan på nytt igen!
s
xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0