solsken igen!

Heeeej!

Det har inte hänt så mycket för min del denna veckan mer än att jag har jobbat som vanligt. Sen har ju vädret vart lite till och från. Men idag så skiner solen stort och hoppas den stannar kvar nu för är rätt trött på regn.
Men nu ligger jag nere vid bryggan och göttar mig innan jag ska jobba det sista passet.
Eftersom det är så fint ute idag så kanske man ska in och kicka lite  boll med tessan igen och käka mjukglass!
Snart är det helg hur gött som helst men jag kommer jobba dock, men så jobbigt komemr det inte vara så. Jobbar i 6 dagar till sen är jag ledig 5 så helt okej med mig.
Men nu ska jag lägga ifån mig datan och bara njuta av musiken och SOLEN!!! (y)

http://www.youtube.com/watch?v=zC5bY3jT94k&feature=related
min goding!!

Kommentarer
Postat av: c a n d y - house of a geek

så söt!

2011-06-16 @ 23:34:27
URL: http://candytruong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0