2 weeks to goo!

Heeejsan!!

Vad tiden springer förbi när man har kul (: jobbat med mina söta ungar nu i snart ett år och nu är det bara 2 veckor kvar tills jag lämnar dom och packar ihop mitt :/ men det är bara 10 arbetsdagar kvar :o
Så nu börjar nerräckningen för min del ska bli skänt att ha lite semester men ändå jobbigt att åka ifrån godingarna!
Men inte ska vi vara ledsen nu för det är massa tid kvar ju så får ta vara på det så länge det vara och gråta senare hahaha (: 
NU regnar det massa och det gillar vi inte riktigt så hoppas det blir bättre till helgen och nästa vecka då min lillsis tar studenten så stor hon har blivit nu (:
Nu blir det lite lunch sen tillbaka till jobbet (:
xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0