guess what..

Heeeeeeeisan

Igår va en helt awesome kväll efter jobbet. helt spontan kväll på metaltown och träffade massa trevligt folk (: 
så det va inget jag hade planerat en fredag kväll men så blev det och det va lyckad.
Vaknade upp hos jennie vid halv 1, käkade lite sen åkte hag hem för att vila ut mig lite innan jobbet men som tur va det inte så jobbigt utan mest lugnt.
Jag jobbat ett par timmar började vid 18:30 med att hämta pizza till mig och melker, efter det blev det film häng, vi kollade på due date det va hur rolig som helst, Men nu har jag slutat men fundera på att ta ett dopp i poolen innan man lägger sig (: kan det va något tro .
nu har jag bestämt mig och det blir ett kvällsdopp (: 
hoppas eran lördag vart lika hälig som min (:

jaden <3
xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0