JUNI

Heejsan!!

Haft långledigt på 5 dagar nu och det va helt underbart. Självklart spenderades den i lilla lisch med som bästa!
Det va mycket skratt,party och bäst av allt massa poolhäng (:
I fredags klippte jag mig och är nöjd hittills iaf sen får vi se hur länge till innan jag bryter ihop o vill ha tillbaka mitt hår. ihihihih sen blev det lite party.

lördagen började att man sov tills värmen väckte mig sen blev det glida över till hanna på poolhäääng som va bäst och hur gött som helst. Senare mot kvällen blev det snygga till sig och vidare på grillparty.
söndagen log man haaaalvdöööd ett par timmar, men när mina krafter kom tillbaka vet ni vad jag gjorde då? 
pooooolhäng för hela slanten självklart (: vart så bra väder så man får passa på så gött man kan!
Sen igår blev det åka hem till götet, när man kmr hem så får man reda på att strömen har gått så ligger i en varm lgtn och kan inte sova... finns inget värre typ... öppnar jag förnstret så kommer jag bli myggkäk och det är heller inte så jävla kul. (:
Men idag är det nu dag första dagen på jobbet och min syster har sin karneval idag om hon nu lever(:
tillbaka till jobbet ! (:
xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0