one week to go!

Heeejsan!

Vart vaken i 18 timmar snart och jobbat 14 timmar av dom.. så helt döööd och vill bara lägga mig och sova helgen ut typ! (: så känner jag just nu men idag är det fredag ska bli nice men jobbar helgen så kmr inte kunna vara hemma med er i lisch sry brudar! Men snart är vi tillsammans allihopa igen ska ni se! saknar er
Gött va det med lite poolhäng på jobbet så man kunde slappna av någon timme sen va de full rulle igen men jag klarade det, det trodde jag aldrig för jag behöver ju mina powernaps (:

Nu är det inte lång kvar! har en vecka kvar med miona godingar så vi ska ta vara av varje minut vi har kvar!
så nu är det min tur att kasta in handuken och sova ett par timmar.
xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0