last week

Heeejsan!!

Då går man in på sista arbetsveckan innan semester (: Känns skönt men ledsamt.
Sitter på jobbet nu och tar de lite lugnt efter lunchen snart blir det full rulle igen och måste spara mina krafter till det plus att jag måste börja packa mina saker idag för imorn kommer några sötisar och hämtar upp mina saker åt mig så snälla dom är så slipper jag åka till lisch hämta bil och köra tillbaka så är dom fett gulliga och gör detta för mig. Finns ju inga bättre än er! <3
Sen är det bara att städa hela lgth och börja min resa hem igen till mina underbara brudar!
Nu blir det dopp i poolen sen vidare på danskträning med malte (:


miss you justin <3
xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0