vilken helg!

Heeejsan!

Uppdaterar min härliga helg som jag har vart!
kommer till lisch på fredagen eftermiddag och börjar med att möta upp min ellen på stan för en fika (: kunde inte tas emot på bättre sätt. sen blev det massa mys hemma hos mig. Sen mot kvällen så blev det vidare till emilia på förfest fast jag tog det mest lugnt. men hade mysigt. sen mot kvällen blev det hem. Sedan på lörda blev det lite party/kalas för tore som fyllde år, så det va massa folk som kom från olika håll av dderas festivalvänner (:
såpenderade min förmiddag på kaninvägen men senare mot kvällen blev det myskväll/ nyttig helg med tjejerna och inal hahaha.
sen så vart med hemgång sent på lördagen och så hände det massa freaky saker men allt är löst nu och okej iaf. 

med andra ord har jag haft en för bra helg och det va på tiden nu att den myshelgen kom för den va efterlängtad!
sånna fler dagar/helger behöver jag i mitt lilla liv (:
nu ligger jag i sängen efter första rundan på jobbet. 

xoxo nthh

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag hade jätte trevligt!

Roligt att träffas, få se när jag har vägarna uppåt igen.. :)

2011-03-11 @ 02:12:17
URL: http://www.goeswild.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0