you don't know a good thing till it's gone.

hejsan!

lunchtime på g med jag sitter fortfarande i mitt nya favorit plagg och kollar på gossip girl's (: gillar detta väldigt mycket. Men ska käka kolla vad man ska göra till lunchen så jag inte dör av svält, plus att jag har lovar min tränare nu att jag ska skriva upp vad jag käkar på en vecka sen så ska han få se min mat "dagbok" och skälla ut mig :o För från och med idag ska jag tänka mig för vad jag käka osv börja tränina igen så man ser lite fit ut till sommaren och jag som ska utomlans med så kan va bra att hålla igång den när jag är där nere med (:
Snart är det helg iaf och jag får finbesök (: så ska bli trevligt, och vi ska hitta på massa skoj och göra götet osäkert så detta ser jag fram emot!
Ha en bra dag allihopa!
xoxo nthh

Kommentarer
Postat av: T.C

Det ser mysigt ut:D

2011-03-17 @ 22:26:20
Postat av: Angelina

MORGONROCKEN!! :D

2011-03-18 @ 08:58:46
URL: http://leath.blogg.se/
Postat av: mira

hur har du det????????????

2011-03-20 @ 08:53:43
URL: http://mmiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0