that should be me

Heejsan!!

Inatt va det storm och jag trodde jag skulle flyga iväg eller döö av kyla men jag överlever. Det har gått en vecka nu och jag ligger fortfarande sjuk :/ men har ändå jobbat. Sitter på jobbet och kommer snart hosta upp mina inre organ:/ Känns inte bra kommer typ dö eller nått :O
Så nu tycker jag att jag kan bli frisk. Så jag kan leka med mina vänner till heglen, Det är inte långt kvar för min del ute i särö är bara 1 månad kvar!
Annars hadet helgen vart chill med lite älvaslaget och massa mys med dom bästa !
Nu sitter jag och chillar lite innan jag ska hoppa in och jobba andra passet för dagen, idag blir det en sen kväll så måste vila ut mig så jag kan klara av mina charmtroll ikväll! (:
Hoppas ni alla får en bra kväll!
xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0