grillning!

heeejsan! 

helgen är över och man börjar veckan med jobb igen!
just nu sitter jag ute i solen och bara tar det lugnt, blir mer jobb senare vid 3 tiden. Så får njuta av tiden så länge man kan.
min helg började med att tåg tåget i fredags hem till lisch och på stationen träffar jag på Jp och rabi (: rabi är för söt ibland, iaf så va jag på g för att kriga för en sitsplats på tåget. SJälvklart när man kommer fram så finns det inga bra och man står där vid dörren och tänker på ska jag ta vänster eller höger och hoppas på att det finns platser längre fram (: Tills slut hittar jag en iaf och sätter mig vid en gubbe som bara sitter och kolla på mig santidigt som han pratar med sin kompis mittemot honom. Jag kollar ut mot fönstret sen börjar jag sätta in headsettet i öronen och mata musik och hoppas på att resan kommer gå snabbt (:
När man nästan är framme i lisch ringer jag syrran för jag orkaar inte gå hem så får hon komma och hämta mig men nej då så får man inte tag i henne och min underbara vän hanna kommer och räddar mig i nöööden (:
Sedan blev det en sväng till lilla zoe för lite bus och lek innan man skulle ut på en tjejkväll på uteserverigen, men senare blev jag mindre taggad och åkte mötte dom en stund sen åkte hem igen för att sova för jag va astrött!
lördagen: började ganska tidigt med att jag blir väckt av lilla zoe och vi går ner för att fixa lite frukost till lilltjejen (:
sen gick man upp för att lägga dig och få några till timmar sömn om man skulle kunna hålla igång tills kvällen. Efter det skulle jag och timjoel på stan som inte blev så mkt kika på stan utan blev en upplevesle som man inte så ofta men glad att allt fixade sig tills slut!
på kvällen blev det göra sig snygg för en grillfest hos min man josse! (:<3 blev iaf en lyckad lördag . tack till er alla som va med och gjordet det så bra. nu är ju sommaren här !
Vaknade på söndagen heeeelt seg och log ett bra tag, men sen så gick man och la sig ute i solen med familjen törnkvist. Hoppade på stuttsmattan blev det med . Men vid lunchtiden lämande vi av lilltjejen och köpte oss lite mat och la oss i solen på min bakgård. Sen så kommer min syster ut efter någon timme och säger att hon har efterlyst mig på fb , kollade min fb efter det och så söööt hon hade skrivit !
Men min söndag va massa mys ute i solen med syrran, susannah och timmy!
så min helg vart bra, nu blir det lunch sen jobba!
min man och jag !
fannie & malin
josse&hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0