awesome

heeei!
ska summera min underbara fredag!
började med att jag får ett samtal runt lunchtiden av söta Iza som undrar om jag inte kunde luncha med henne och det är klar att jag gjorde det (: sen blev det en runda på stan sen åkte vi hem för att hon skulle klippa mig ^^,
det blev bra. så det va mysigt att spendera eftermiddagen med henne för det va ett bra tag sen.
mot kvällen så ringde min dino för att plocka upp mig för vi skulle handla inför våran mysiga middag med mina godingar.
När vi va klara med handlingen va det vara att ta sig till Ellen och börja laga mat. Det blev sloppy Joe till middag sen en hallon sorbe till efterrätt. Det blev en lyckad middag så nu ligger jag fortfarande i matkoma efter all mat vi har ätit!
Så det är någon rött jag rekommenderar till er som inte vet vad ni ska laga (:
Nu så ska jag lägga mig framför tv och njuta av den awesome fredagen på länge!! Hoppas ni får en braa avslut på eran fredag!

xoxo nesphone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0